Portada > Notícies FESTA MAJOR 2019

FESTA MAJOR 2019

Salutació de l'Alcalde;

És un gran honor saludar-vos per primer com com Alcalde i amb el nou equip de govern de la vila de Solivella, amb motiu de la nostra Festa Major en honor de l'Assumpció de la mare de Déu.
El programa que teniu a les vostres mans és el fruit de l'esforç i treball de les regidories de festes, turisme, cultura, comunicacions, associacions i veïnes i veïns que han dedicat moltes hores a la seva organització.
Ho podreu comprobar amb l'ampli ventall d'actes programats per que tots els grans, joves i petits gaudiu molt durant els dies d ela nostra festa.
És hora de sortir al carrer i aprofitar l'ambient festiu, compartir aquests dies tots junts en família, amics i amigues, veïns i veïnes. La participació serà la millor recompensa pels que han treballat en la preparació de la festa. Trobareu actes tradicionals, i altres innovadors, però oberts a tothom.
Us animo que convideu a tothom que vulgui venir a Solivella a participar i gaudir de la nostra Festa Major de 2019, la festa del poble per tots i totes. Volem festa però, no oblidem els que no en poden fer privats de llibertats, volem que siguin cíviques, lliures d'agressions sexistes, racistes i LGTBI-fòbiques. Volem que penseu amb el cor.
Fins aquí, molt bona Festa Major.

Jaume Bergadà Garcia
Alcalde de Solivella.