La Diputació de Tarragona atorgat un ajut a l'Ajuntament de Solivella per la gestió de plagues urbanes i protecció i gestió dels animals domèstics

08/02/2024

La Diputació de Tarragona ha atorgat a l'Ajuntament de Solivella un ajut per un import de 2.029 €,  per actuacions de gestió de plagues urbanes i de protecció i gestió dels animals domèstics per l'exercici 2023.

Gràcies a aquest ajut s'han pogut portar a terme les feines de desratització del clavagueram i la desinfecció d'edificis municipals, així com la compra de pinso per les colónies de gats que tenim localitzades al nostre municipi.