Portada > Notícies Acte 'homenatge a Ro...

Acte 'homenatge a Rosa March García, àvia centenària de Solivella

Rosa March, la Petxina, va fer el passat diumenge 28 de juliol, 100 anys; motiupel qual, el mateix dia del seu aniversari, el poble de Solivella li va retre un emotiu i festiu homenatge.

A la plaça Major es van concentrar l'alcalde, el president del Consell Comarcal, regidors, representants de diverses associacions, Gegants i Capgrossos i la gent del poble. Es van desplaçar en  comitiva amb aires de Festa Major a casa de la Rosa, per acompanyar-la, juntament amb la seva família, a la Societat on es va fer la celebració.

L'acte es va obrir amb un seguit e parlaments i entrega d'obsequis per part de l'alcalde Jaume Bergadà, el president del Consell Comarcal  Magí Trullols, representants del Grup Cultural de la Dona, l'Associació  de Jubilats i Pensionistes, la Agricola de la Conca i la Regiduria de Benestar Social de l'Ajuntament de Solivella.

La Rosa va bufar les espelmes centenàries del pastís i ens va voler obsequiar amb un poema de versos interminables; sense dubtes va ser el moment més emocionant.

Tot seguit,  sabent com li agradaba a la Sra. Rosa ballar el charleston, es va amenitzar l'acte amb un espectacle participatiu d’aquest ball.

A la cloenda, la família va oferir un piscolabis per a tots els presents.

Voldria destacar la presencia masiva de la població per celebrar el centenari, ja que la Rosa es una persona molt coneguda i estimada al poble.

Gràcies a totes les persones que han fet possible la celebració d'aquest acte tant entranyable.