Portada > Notícies NOTA D'AGRAÏMENT DE...

NOTA D'AGRAÏMENT DE LA FAMILIA CASAMITJANA FERRAN

La família Casamitjana-Ferran ens ha fet arribar aquesta nota d'agraïment per que us la fem extensiva a tots els solivellencs/es i amics/gues del Josep M.Casamitjana Orpinell:

"Són uns dies molt difícils per a tothom. El confinament fa que les coses siguin estranyes. A ca l’Espinac això no suposaria un inconvenient, som tots una mica peculiars.

Però fa un mes vam ingressar a l’Espinac. Altres vegades havia superat el problema pel qual vam córrer de matinada fins al Pius. Però això no ho sabia ningú, és un home molt fort, un supervivent, i com el mur que aguanta un cop i un altre, ell resistia. Per això, ara al final, quan estàvem amb ell a l’hospital, sabíem que d’aquesta, òbviament, també se’n sortiria. Ja vèiem la llumeta que brillava quan va venir el virus. De cop i volta, i sense saber com ni perquè, ens l’ha pres. A tots, a nosaltres i a vosaltres. Va ser marit, pare, amic, alcalde i veí, i vist el que hem vist avui, un MOLT BON VEÍ!!!

No sabem molt bé com agrair-vos el que heu fet tots, no només avui, sinó al llarg de la seva i la nostra vida. Ell sempre ha estat de Solivella, de cap altre lloc, i ho deia i ho sentia amb orgull. Aquest vespre, a les vuit, li heu demostrat perquè era així. HO HA VIST, és aquell estel brillant que hi ha al costat de la lluna.

No l’hem pogut acompanyar, no l’hem pogut vetllar, no el podem enterrar, però si que el podem recordar. Gràcies per demostrar-nos que tots ho fem.

MOLTISSIMES GRÀCIES, DE TOT COR, A TOTS!

Família Casamitjana Ferran."