Portada > Notícies Solivella un dia tre...

Solivella un dia tres festes

El passat dia 23 de juny Solivella va celebrar tres festes en una.

La primera la cloenda del 275è aniversari del vot de poble del Sagrat Cor presidit per Mn.Joan Planells Arquebisbe de Tarragona, el qual va ser rebut a l’Ajuntament per el Alcalde i la nova corporació municipal, seguidament va signar el llibre d’honor.

Seguidament va oficiar la missa solemne i la benedicció de la pintura l fresc del pintor targuerí el Sr.Joan Minguell .

Els actes del matí van finalitzar amb la solemne processo de corpus per els carrers de Solivella on van participar els nens i nenes que el dissabte van fer la primera comunió.

A la tarda la festa va continuar  es va anar a recollir la flama a l’Espluga de Francolí i ens van acompanyant els hereus i pubilles infantils junt amb les pubilles major la flama es va rebre a la plaça major de Solivella de mans dels nens i nenes de l’escola de Solivella que acabant la seva estada acadèmica al nostre poble, tots junts vam a anar cap a la plaça dels Castell on es van entregar uns records a la corporació sortint, vam encendre el foc de sant joan i tothom va poder degustar la coca i el nostre vi.

Per acabar gran revetlla al pavelló on molts solivellencs/ques s’ho van passar d’ allò més bé amb una cassola de tros i la música del grup Zadit.