Portada > Notícies AJUTS OTORGATS DE LA...

AJUTS OTORGATS DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA A ENTITATS

La Diputació de Tarragona ha otorgat a l'Ajuntament de Solivella dins de les bases de  "Subvencions de caràcter excecpcionals 2017" un ajut de 30.000 € per l'arrenjament dels desperfectes del camí d'accés al vial Cr.Pla de Perdis i afectació al C.de les Eres.

La Diputació de Tarragona ha otorgat Cor Parroquial de Solivella un ajut dins de les bases 2018 del Departament de Cultura per "Millora espai musical i acustic" amb un import de 701,65 €.

La Diputació de Tarragona ha otorgat a la Colla Gegantera de Solivella dins de les bases de cultural 2018 per "Disseny i construccio Home dels nassos" amb un import de 888,76 €.

La Diputació de Tarragona ha otorgat al Arquebisbat de Tarragona (Parroquia Santa Maria de Solivella) dins de les bases de cultura 2018 per la celebració dels 110 anys Apostolat de l'Oració de la Parroquia Santa Maria de Solivella amb un import de 3.421,33 €.